Nye medarbeidere innen skatt og avgift

Vi ser etter advokater/advokatfullmektiger innen skatt og avgift

Advokatfirmaet BAHR AS er et rendyrket norsk forretningsadvokatfirma som bistår både norsk og internasjonalt næringsliv samt offentlig forvaltning. Vi er omkring 200 medarbeidere med en sterk firmakultur som innebærer felles holdninger til faglig nivå, service, lagarbeid og ambisjoner. Vi skal levere juridisk bistand av ypperste kvalitet til våre klienter, og våre medarbeidere skal oppleve sitt arbeid som meningsfylt og personlig utviklende.

Vårt kompetanseområde for skatt, avgift og regnskap er et av de ledende skatterettsmiljøene i landet og er sammensatt av dyktige advokater med ulik erfaring og spesialkompetanse. I tillegg til løpende skatte- og avgiftsrådgivning, bistår vi i en rekke klagesaker for forvaltningen og tvistesaker for domstolene. Fagmiljøet har en sterk bransjetilknytning til blant annet energi, shipping, fast eiendom samt fondsstrukturering og kapitalforvaltning, og har spesiell innsikt i de særlige skatteregimer som gjelder for vannkraft, skipsfart og petroleumsvirksomhet.

Vi ser gjerne at du har 2-3 års relevant erfaring innen skatt eller avgift, men det viktigste er at du har interesse for faget, er løsningsorientert og lyst til å arbeide i et ledende skatterettsmiljø. Til gjengjeld kan vi tilby deg faglig spennende oppgaver i et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø som gir gode muligheter for personlig utvikling.

Hvis du ønsker å arbeide i et ledende og dedikert forretningsadvokatmiljø samt utvikle deg ved å samarbeide med noen av landets fremste advokater, så kan BAHR være noe for deg. De som passer best i BAHR er nysgjerrige, løsningsorienterte og engasjerte lagspillere som ønsker å oppnå ekstraordinære resultater for BAHRs klienter.

Dersom du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med partner og leder av skattegruppen Joachim M. Bjerke eller HR-sjef Siw Åsrud Toussaint.

Søk her